REGULAMIN FIRMY B2B PPH Milena Export - Import Małgorzata Karpińska, Paweł Salski

§ 1.

DEFINICJE I OGÓLNE POSTANOWIENIA

  1. W niniejszym dokumencie poniższe terminy należy rozumieć jako:

a) Regulamin: niniejszy Regulamin;

b) Sprzedawca: PPH Milena Export - Import Małgorzata Karpińska, Paweł Salski NIP 7272312964 Adres: Rzemieślnicza 20, Rzgów, telefon: +42 2278875, adres e-mail: Hurt.milena-skarpety.pl;

c) Klient: osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, ale zdolna do nabycia praw i zaciągania zobowiązań we własnym imieniu, prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową we własnym imieniu, która nawiązała stosunek prawny z Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu lub jest w trakcie jego nawiązywania,

d) Sklep: sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej hurt.milena-skarpety.pl oraz jej podstronach,

e) Konto: konto Klienta, założone przez niego w Sklepie i oznaczone indywidualnym nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta,

f) Konsument - osoba określona w przepisie 221 Kodeksu cywilnego.

  1. Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystanie ze Sklepu oraz prawa, obowiązki i zasady odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta.

  2. W ramach Sklepu dokonywana jest wyłącznie sprzedaż hurtowa. W związku z tym Regulamin nie znajduje zastosowania w stosunkach z Konsumentami i nie jest skierowany do przedsiębiorców, którzy zawarliby umowy sprzedaży w ramach Sklepu, których treść sugeruje, że nie mają one charakteru zawodowego. Tacy przedsiębiorcy nie mają prawa składać oferty w celu założenia Konta w Sklepie.

  3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu.

  4. W przypadku umów zawartych w ramach Sklepu obowiązuje wyłącznie Regulamin. W stosunkach prawnych zawartych z Sprzedawcą nie mają zastosowania ogólne warunki umów (sprzedaży, dostaw lub podobnych) ani regulacje stosowane przez Klientów.

§ 2.

PODSTAWOWE I TECHNICZNE INFORMACJE

  1. Sprzedawca oferuje usługi świadczone drogą elektroniczną w formie zakładania i prowadzenia Konta, dzięki któremu Klienci mogą: zawierać za pośrednictwem Internetu umowy sprzedaży towarów z asortymentu Sklepu w cenach podanych na jego podstronach, dodawać towary z asortymentu Sklepu do koszyka, przeglądać historię zamówień. Sprzedawca świadczy usługi elektroniczne zgodnie z Regulaminem.

  2. Usługi objęte funkcjonowaniem Sklepu nie są skierowane do Konsumentów, a także do osób fizycznych, które zawarłyby umowę z Sprzedawcą w ramach Sklepu, bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą, ale gdy treść tej umowy sugerowałaby, że nie ma ona charakteru zawodowego. Przy zawieraniu umowy o prowadzenie Konta Klient musi zadeklarować, że umowy sprzedaży, które zamierza zawierać w związku z umową o prowadzenie Konta, będą miały charakter zawodowy. Oświadczenie to warunkuje akceptację oferty Klienta dotyczącej założenia Konta zgodnie z § 3 ust. 1 Regulaminu.

  3. Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia umożliwiającego przeglądanie Internetu, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), dostępu do Internetu oraz aktualnego i aktywnego konta e-mail.

  4. Klientom zabrania się udostępniania treści nielegalnych.

  5. Korzystanie ze Sklepu może wiązać się z ryzykiem typowym dla korzystania z Internetu, takim jak spam, wirusy, ataki hakerskie. Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne w celu zminimalizowania wspomnianych zagrożeń, w tym programy antywirusowe oraz programy chroniące tożsamość użytkowników Internetu.

  6. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną ma miejsce za pośrednictwem Sklepu za pomocą Internetu. Klient może zakończyć korzystanie z usług elektronicznych poprzez usunięcie Konta. W takim przypadku umowa o świadczenie usług elektronicznych zostaje zakończona automatycznie, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń przez strony.

  7. Korzystanie ze Sklepu nie jest możliwe anonimowo lub pod pseudonimem.

  8. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.

§ 3.

KONTO

  1. Rejestracja Konta na stronie internetowej Sklepu jest bezpłatna i wymaga od Klienta kliknięcia w pole "Utwórz konto". Następnie Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny, podając wymagane dane i wybierając pole "zarejestruj", składając ofertę założenia Konta w Sklepie. Konto jest następnie weryfikowane przez pracowników Sklepu. Dane do pierwszego logowania są zazwyczaj udostępniane po weryfikacji w ciągu 1 dnia roboczego. Weryfikacja nie trwa dłużej niż 3 dni robocze od złożenia oferty założenia Konta przez Klienta. W tym okresie, jeśli Sprzedawca akceptuje ofertę Klienta, Konto zostanie aktywowane. Po otrzymaniu przez Klienta odpowiednich danych uprawniających do logowania, zawierana jest umowa o prowadzenie Konta w Sklepie z Klientem.

  2. Logowanie do Konta polega na wprowadzeniu loginu i hasła Klienta ustawionych przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być udostępniane nikomu innemu.

  3. Konto uprawnia do składania zamówień w Sklepie. Ponadto Konto umożliwia Klientowi wprowadzanie lub modyfikowanie danych, składanie i sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień.

  4. Jeśli nie zostaną spełnione wymagania określone przez Sklep, Konto Klienta może nie zostać zarejestrowane.

  5. Umowa o Konto jest udostępniana bezpłatnie na czas nieokreślony.

  6. Klient może zrezygnować z Konta Sklepu w dowolnym momencie, wysyłając stosowny wniosek do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres: milena@milena-skarpety.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.

§ 4.

SPRZEDAŻ

  1. Treść prezentowana na stronie internetowej Sklepu, w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 66 1 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert.

  2. Szczegółowy opis towarów znajduje się na odpowiednich podstronach Sklepu.

  3. Zamówienia mogą być składane tylko po zawarciu umowy o prowadzenie Konta.

  4. Przy składaniu zamówienia Klient zobowiązany jest starannie wypełnić formularz zakupu, podając wszystkie dane zgodnie z faktami i określić wybrany sposób płatności i dostawy.

  5. Zamówienia w Sklepie można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  6. Składając zamówienie, Klient składa wiążącą ofertę zakupu Towarów w cenach podanych w Zamówieniu.

  7. Sprzedawca, po otrzymaniu zamówienia, prześle Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail informację o akceptacji oferty. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia stanowi oświadczenie Sprzedawcy o akceptacji oferty.

  8. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku sprzedaży określonych towarów, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień zależy od dostępności zamówionych towarów i kolejności, w jakiej zamówienie zostanie złożone przez Klienta u Sprzedawcy.

  9. Jeśli realizacja zamówienia okazuje się niemożliwa lub napotyka na daleko idące trudności, Sprzedawca może zaoferować Klientowi:

a) anulowanie całego zamówienia (wybierając tę opcję Klient zwalnia Sprzedawcę z obowiązku jego realizacji).

b) anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w rozsądnym terminie (wybierając tę opcję Klient zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w określonym zakresie).

  1. Czas realizacji zamówienia (czyli okres poprzedzający dostawę towarów) wynosi do 7 dni roboczych, chyba że opis produktu mówi inaczej.

§ 5.

PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny Towarów podane w Sklepie są cenami netto w złotych polskich (bez VAT). Cena Towarów nie obejmuje kosztów wymienionych w punkcie 2 poniżej.

  2. Koszty związane z dostawą towarów ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru przez Klienta sposobu dostawy Towarów. Informacje na temat wysokości tych kosztów są podawane na etapie składania zamówienia.

  3. Klient może wybrać następujące formy płatności:

a) Przelew bankowy - płatność przed wysyłką Towarów (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien uiścić/przelewać kwotę należną na konto bankowe Sklepu. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu płatności Klienta na konto bankowe Sklepu.

b) Płatność przy odbiorze - płatność przy odbiorze Towarów (płatność za pobraniem) - Klient płaci należność bezpośrednio przy odbiorze Towarów od przewoźnika. Opcja ta jest dostępna tylko dla wybranej grupy klientów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta zmiany tej formy płatności w uzasadnionych przypadkach.

c) Przelewy24 - płatność przed wysyłką Towarów (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24, zgodnie z postanowieniami regulaminu Przelewy24. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu płatności Klienta w systemie płatności elektronicznych Przelewy24.

  1. Klient zgadza się na stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych w rozliczeniach, o których mowa w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

  2. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w ciągu 3 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży, chyba że wybrana forma płatności przewiduje inny termin. Brak płatności uprawnia Sprzedawcę do rozwiązania umowy sprzedaży towarów.

§ 6.

DOSTAWA

  1. Towary są wysyłane pod adres wskazany przez Klienta.

  2. Produkt jest dostarczany przez kuriera. Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być dostarczona w ciągu 1-3 dni roboczych od daty wysyłki Towarów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt i termin dostawy zagranicznej muszą być przedmiotem indywidualnych uzgodnień między stronami.

  3. Zastrzega się, że:

a) przy dostarczaniu towaru do Klienta lub przewoźnika korzyści i obciążenia związane z towarem oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzą na Klienta;

b) przyjęcie przesyłki z towarem przez Klienta lub przewoźnika bez zastrzeżeń skutkuje wygaśnięciem roszczeń z tytułu utraty lub uszkodzenia w transporcie, chyba że:

· uszkodzenie zostało stwierdzone w protokole przed przyjęciem przesyłki;

· taki zapis został pominięty z winy przewoźnika;

· utrata lub uszkodzenie wynikały z umyślnego działania lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;

· uszkodzenie, które nie jest widoczne na zewnątrz, zostało stwierdzone przez upoważnioną osobę po przyjęciu przesyłki i w ciągu 7 dni zażądała określenia jej stanu i wykazała, że uszkodzenie wystąpiło między przyjęciem przesyłki do transportu a jej dostarczeniem.

§ 7.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody nie obejmuje utraty zysku i ogranicza się do wartości zakupionego przez Klienta towaru.

  3. Jeśli stwierdzono, że przesyłka z towarami jest uszkodzona, uległa utracie lub uszkodzeniu w transporcie, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki) zgłosić reklamację przewoźnikowi. Klient zobowiązuje się do zweryfikowania stanu przesyłki za każdym razem w obecności przewoźnika i sporządzenia protokołu uszkodzenia z udziałem przewoźnika w przypadku oczywistego uszkodzenia przesyłki.

§ 8.

REKLAMACJE

  1. Klient powinien składać reklamacje na adres Sprzedawcy pisemnie na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres milena@milena-skarpety.pl

  2. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i treść wniosku Klienta.

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni.

§ 9.

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

Wszystkie logo, nazwy, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, zdjęcia prezentowane w Sklepie są chronione prawem i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora towarów lub innej uprawnionej jednostki. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, wysyłanie lub rozpowszechnianie jakiejkolwiek treści ze strony internetowej milena@milena-skarpety.pl bez zgody odpowiedniego posiadacza praw jest zabronione.

§ 10.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa w stosunkach z Klientami.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, przy zastrzeżeniu, że umowy zawarte przed zmianą Regulaminu będą regulowane przez wersję Regulaminu obowiązującą w chwili składania zamówienia. Aby zmiana Regulaminu była skuteczna, wymaga udostępnienia jego treści Klientowi, który będzie uprawniony do rozwiązania umowy o prowadzenie Konta w przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie.

  3. Sąd właściwy do rozstrzygania sporu między stronami będzie sądem właściwym dla siedziby Sprzedawcy.

Produkt dodany do ulubionych

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej w Polityce Prywatności.