REGULAMIN FIRMY B2B PPH Milena Export - Import Małgorzata Karpińska, Paweł Salski
§ 1.
DEFINICJE I OGÓLNE POSTANOWIENIA
-
W niniejszym dokumencie poniższe terminy należy rozumieć jako:
a) Regulamin: niniejszy Regulamin;
b) Sprzedawca: PPH Milena Export - Import Małgorzata Karpińska, Paweł Salski NIP 7272312964 Adres: Rzemieślnicza 20, Rzgów, telefon: +42 2278875, adres e-mail: Hurt.milena-skarpety.pl;
c) Klient: osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, ale zdolna do nabycia praw i zaciągania zobowiązań we własnym imieniu, prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową we własnym imieniu, która nawiązała stosunek prawny z Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu lub jest w trakcie jego nawiązywania,
d) Sklep: sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej hurt.milena-skarpety.pl oraz jej podstronach,
e) Konto: konto Klienta, założone przez niego w Sklepie i oznaczone indywidualnym nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta,
f) Konsument - osoba określona w przepisie 221 Kodeksu cywilnego.
-
Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystanie ze Sklepu oraz prawa, obowiązki i zasady odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta.
-
W ramach Sklepu dokonywana jest wyłącznie sprzedaż hurtowa. W związku z tym Regulamin nie znajduje zastosowania w stosunkach z Konsumentami i nie jest skierowany do przedsiębiorców, którzy zawarliby umowy sprzedaży w ramach Sklepu, których treść sugeruje, że nie mają one charakteru zawodowego. Tacy przedsiębiorcy nie mają prawa składać oferty w celu założenia Konta w Sklepie.
-
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu.
-
W przypadku umów zawartych w ramach Sklepu obowiązuje wyłącznie Regulamin. W stosunkach prawnych zawartych z Sprzedawcą nie mają zastosowania ogólne warunki umów (sprzedaży, dostaw lub podobnych) ani regulacje stosowane przez Klientów.
§ 2.
PODSTAWOWE I TECHNICZNE INFORMACJE
-
Sprzedawca oferuje usługi świadczone drogą elektroniczną w formie zakładania i prowadzenia Konta, dzięki któremu Klienci mogą: zawierać za pośrednictwem Internetu umowy sprzedaży towarów z asortymentu Sklepu w cenach podanych na jego podstronach, dodawać towary z asortymentu Sklepu do koszyka, przeglądać historię zamówień. Sprzedawca świadczy usługi elektroniczne zgodnie z Regulaminem.
-
Usługi objęte funkcjonowaniem Sklepu nie są skierowane do Konsumentów, a także do osób fizycznych, które zawarłyby umowę z Sprzedawcą w ramach Sklepu, bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą, ale gdy treść tej umowy sugerowałaby, że nie ma ona charakteru zawodowego. Przy zawieraniu umowy o prowadzenie Konta Klient musi zadeklarować, że umowy sprzedaży, które zamierza zawierać w związku z umową o prowadzenie Konta, będą miały charakter zawodowy. Oświadczenie to warunkuje akceptację oferty Klienta dotyczącej założenia Konta zgodnie z § 3 ust. 1 Regulaminu.
-
Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia umożliwiającego przeglądanie Internetu, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), dostępu do Internetu oraz aktualnego i aktywnego konta e-mail.
-
Klientom zabrania się udostępniania treści nielegalnych.
-
Korzystanie ze Sklepu może wiązać się z ryzykiem typowym dla korzystania z Internetu, takim jak spam, wirusy, ataki hakerskie. Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne w celu zminimalizowania wspomnianych zagrożeń, w tym programy antywirusowe oraz programy chroniące tożsamość użytkowników Internetu.
-
Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną ma miejsce za pośrednictwem Sklepu za pomocą Internetu. Klient może zakończyć korzystanie z usług elektronicznych poprzez usunięcie Konta. W takim przypadku umowa o świadczenie usług elektronicznych zostaje zakończona automatycznie, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń przez strony.
-
Korzystanie ze Sklepu nie jest możliwe anonimowo lub pod pseudonimem.
-
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.
§ 3.
KONTO
-
Rejestracja Konta na stronie internetowej Sklepu jest bezpłatna i wymaga od Klienta kliknięcia w pole "Utwórz konto". Następnie Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny, podając wymagane dane i wybierając pole "zarejestruj", składając ofertę założenia Konta w Sklepie. Konto jest następnie weryfikowane przez pracowników Sklepu. Dane do pierwszego logowania są zazwyczaj udostępniane po weryfikacji w ciągu 1 dnia roboczego. Weryfikacja nie trwa dłużej niż 3 dni robocze od złożenia oferty założenia Konta przez Klienta. W tym okresie, jeśli Sprzedawca akceptuje ofertę Klienta, Konto zostanie aktywowane. Po otrzymaniu przez Klienta odpowiednich danych uprawniających do logowania, zawierana jest umowa o prowadzenie Konta w Sklepie z Klientem.
-
Logowanie do Konta polega na wprowadzeniu loginu i hasła Klienta ustawionych przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być udostępniane nikomu innemu.
-
Konto uprawnia do składania zamówień w Sklepie. Ponadto Konto umożliwia Klientowi wprowadzanie lub modyfikowanie danych, składanie i sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień.
-
Jeśli nie zostaną spełnione wymagania określone przez Sklep, Konto Klienta może nie zostać zarejestrowane.
-
Umowa o Konto jest udostępniana bezpłatnie na czas nieokreślony.
-
Klient może zrezygnować z Konta Sklepu w dowolnym momencie, wysyłając stosowny wniosek do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres: milena@milena-skarpety.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
§ 4.
SPRZEDAŻ
-
Treść prezentowana na stronie internetowej Sklepu, w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 66 1 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert.
-
Szczegółowy opis towarów znajduje się na odpowiednich podstronach Sklepu.
-
Zamówienia mogą być składane tylko po zawarciu umowy o prowadzenie Konta.
-
Przy składaniu zamówienia Klient zobowiązany jest starannie wypełnić formularz zakupu, podając wszystkie dane zgodnie z faktami i określić wybrany sposób płatności i dostawy.
-
Zamówienia w Sklepie można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Składając zamówienie, Klient składa wiążącą ofertę zakupu Towarów w cenach podanych w Zamówieniu.
-
Sprzedawca, po otrzymaniu zamówienia, prześle Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail informację o akceptacji oferty. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia stanowi oświadczenie Sprzedawcy o akceptacji oferty.
-
Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku sprzedaży określonych towarów, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień zależy od dostępności zamówionych towarów i kolejności, w jakiej zamówienie zostanie złożone przez Klienta u Sprzedawcy.
-
Jeśli realizacja zamówienia okazuje się niemożliwa lub napotyka na daleko idące trudności, Sprzedawca może zaoferować Klientowi:
a) anulowanie całego zamówienia (wybierając tę opcję Klient zwalnia Sprzedawcę z obowiązku jego realizacji).
b) anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w rozsądnym terminie (wybierając tę opcję Klient zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w określonym zakresie).
-
Czas realizacji zamówienia (czyli okres poprzedzający dostawę towarów) wynosi do 7 dni roboczych, chyba że opis produktu mówi inaczej.
§ 5.
PŁATNOŚCI
-
Wszystkie ceny Towarów podane w Sklepie są cenami netto w złotych polskich (bez VAT). Cena Towarów nie obejmuje kosztów wymienionych w punkcie 2 poniżej.
-
Koszty związane z dostawą towarów ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru przez Klienta sposobu dostawy Towarów. Informacje na temat wysokości tych kosztów są podawane na etapie składania zamówienia.
-
Klient może wybrać następujące formy płatności:
a) Przelew bankowy - płatność przed wysyłką Towarów (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien uiścić/przelewać kwotę należną na konto bankowe Sklepu. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu płatności Klienta na konto bankowe Sklepu.
b) Płatność przy odbiorze - płatność przy odbiorze Towarów (płatność za pobraniem) - Klient płaci należność bezpośrednio przy odbiorze Towarów od przewoźnika. Opcja ta jest dostępna tylko dla wybranej grupy klientów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta zmiany tej formy płatności w uzasadnionych przypadkach.
c) Przelewy24 - płatność przed wysyłką Towarów (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24, zgodnie z postanowieniami regulaminu Przelewy24. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu płatności Klienta w systemie płatności elektronicznych Przelewy24.
-
Klient zgadza się na stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych w rozliczeniach, o których mowa w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
-
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w ciągu 3 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży, chyba że wybrana forma płatności przewiduje inny termin. Brak płatności uprawnia Sprzedawcę do rozwiązania umowy sprzedaży towarów.
§ 6.
DOSTAWA
-
Towary są wysyłane pod adres wskazany przez Klienta.
-
Produkt jest dostarczany przez kuriera. Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być dostarczona w ciągu 1-3 dni roboczych od daty wysyłki Towarów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt i termin dostawy zagranicznej muszą być przedmiotem indywidualnych uzgodnień między stronami.
-
Zastrzega się, że:
a) przy dostarczaniu towaru do Klienta lub przewoźnika korzyści i obciążenia związane z towarem oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzą na Klienta;
b) przyjęcie przesyłki z towarem przez Klienta lub przewoźnika bez zastrzeżeń skutkuje wygaśnięciem roszczeń z tytułu utraty lub uszkodzenia w transporcie, chyba że:
· uszkodzenie zostało stwierdzone w protokole przed przyjęciem przesyłki;
· taki zapis został pominięty z winy przewoźnika;
· utrata lub uszkodzenie wynikały z umyślnego działania lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
· uszkodzenie, które nie jest widoczne na zewnątrz, zostało stwierdzone przez upoważnioną osobę po przyjęciu przesyłki i w ciągu 7 dni zażądała określenia jej stanu i wykazała, że uszkodzenie wystąpiło między przyjęciem przesyłki do transportu a jej dostarczeniem.
§ 7.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
-
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
-
Odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody nie obejmuje utraty zysku i ogranicza się do wartości zakupionego przez Klienta towaru.
-
Jeśli stwierdzono, że przesyłka z towarami jest uszkodzona, uległa utracie lub uszkodzeniu w transporcie, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki) zgłosić reklamację przewoźnikowi. Klient zobowiązuje się do zweryfikowania stanu przesyłki za każdym razem w obecności przewoźnika i sporządzenia protokołu uszkodzenia z udziałem przewoźnika w przypadku oczywistego uszkodzenia przesyłki.
§ 8.
REKLAMACJE
-
Klient powinien składać reklamacje na adres Sprzedawcy pisemnie na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres milena@milena-skarpety.pl
-
Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i treść wniosku Klienta.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni.
§ 9.
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie logo, nazwy, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, zdjęcia prezentowane w Sklepie są chronione prawem i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora towarów lub innej uprawnionej jednostki. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, wysyłanie lub rozpowszechnianie jakiejkolwiek treści ze strony internetowej milena@milena-skarpety.pl bez zgody odpowiedniego posiadacza praw jest zabronione.
§ 10.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa w stosunkach z Klientami.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, przy zastrzeżeniu, że umowy zawarte przed zmianą Regulaminu będą regulowane przez wersję Regulaminu obowiązującą w chwili składania zamówienia. Aby zmiana Regulaminu była skuteczna, wymaga udostępnienia jego treści Klientowi, który będzie uprawniony do rozwiązania umowy o prowadzenie Konta w przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie.
-
Sąd właściwy do rozstrzygania sporu między stronami będzie sądem właściwym dla siedziby Sprzedawcy.